19 lutego 2009

W oczekiwaniu na wiosne...

Przyszła do mnie koperta z Cadny od kingusi121, a w środku takie skarby
darmowy hosting obrazków
i te cudowne kolczyki...
darmowy hosting obrazków
Śliczne, prawda? :)
Kocham kolczyki! Moge wyjść z domu w brudnych spodniach, nie uczesana, ale kolczyki mieć musze. Naprawde sprawiły mi wiele radości. Dziękuje ;*

A teraz przed wami okładka i mój wpis do mojego pierwszego wędrownego albumu.
darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków

Wpis miał wyglądac zupełnie inaczej. No ale już trudno i jest jaki jest.
Do napisania ;*

2 komentarze:

  1. Też kocham kolczyki!! Co prawda czasami zapomni mi się założyć, bo prawie codziennie mam bardzo mało czasu rano i nie mogę się do szkoły naszykować;);) Zwłaszcza te od Kingusi są świetne:];]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, ze się podobają.

    Wpis b.ładny,

    OdpowiedzUsuń