1 lutego 2009

Jedyne.

Wszystko co teraz robie jest tajemnicą, więc pokaze wam tylko kartkę robioną przy okazji zabawy w cardlifta




A cały łańcuszek mozna zobaczyć tutaj.



Kalina zaprosiła mnie do wymyślonej przez siebie zabawy "Jedyne".


1.Odpowiadamy na pytania: -jedyny taki dzień
-jedyna taka noc
-jedyna taka chwila
-jedyne takie wydarzenie
-jedyna taka scraperka
2.Wklejamy zasady i banerek na swój blog.
3.Wywołujemy do zabawy 5 innych scraperek.
4.Powiadamiamy o zabawie również scraperkę z ostatniego pytania



Jedyny taki dzień- Dzień moich narodzin :)
Jedyna taka noc- Kiedy spałam z koleżanką u mnie w ogródku w namiocie, a za płotem spali koledzy. W środku nocy uciekliśmy z namiotów i poszliśmy na spacer. Nie wiem czego się bałam w tedy bardziej, co zrobią mi rodzice kiedy się dowiedzą, czy ze coś nam się stanie.
Jedyna taka chwila- Kiedy po raz pierwszy przejechałam konno przez jezioro. Był wtedy zachód słońca i wiał delikatny wiatr. Scena jak z filmu :)
Jedyne takie wydarzenie- Moze kiedyś, mój ślub?
Jedyna taka scraperka- I tu pojawia się problem. Bo tych jedynych jest mnóstwo. Ostatecznie wybór padł na Jasz


Do zabwy zapraszam Jasz, Adeluchne, Truskawke, Ibiska, gps06



A TU kuszą cukierkami ;)

4 komentarze:

  1. O rety :D

    Dzięki za chęć usłyszenia o mnie kilku dziwnych rzeczy : :D

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Choco. Wygrałaś candy na moim blogu. Proszę o adres na maila lub na gg.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do zabawy ! Niedługo się wywiążę...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam już paczuszkę...Jeśli dojdzie to proszę o odzew!

    OdpowiedzUsuń