25 stycznia 2009

Turkusowa łąka i słodkie candy.

Ta kartka miała powstać dla pewnej osoby, miałam mało czasu i żadnego pomysłu. I nagle na dnie pudła moich przydasiów uśmiechneły się do mnie cudne turkuskowe kwiatki, oderwałam je kiedyś od gumki, wrzuciałam do pudełka i zapomniałam o ich istnieniu.


Jak widać wiedziały kiedy się pokazać i dzięki nim powstała ta oto kartka:
darmowy hosting obrazków


[zdjęcie słabe bo robione wczesnym rankiem, zaraz przed wysłaniem]

A scrapujące polki organizują blog candy :) O TU

4 komentarze:

  1. piękna i dostojna karteczka - super użycie brokatu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka :)
    Uwielbiam recykling, tak jak w przypadku tych kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznałam Ci nagrodę, zapraszam na
    kalin15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka, i ten papier w grichy, lowe rochy, grochy, gorchy;] www.kolczykowy-raj.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń